Græsted: Softværket hjalp med migreringen i FOF i skyen
Græsted: Softværket hjalp med migreringen i FOF i skyen
Som mange andre af Softværkets kunder, er Græsted Fjernvarme et af de værker, som allerede er kommet over på Forsyning|FOF i skyen. Her har de i forbindelse med migreringen oplevet kompetent vejledning og en god support fra Softværket.
Migreringen til Forsyning|FOF i skyen buldrer derudaf, og for mange værker betyder det, at der er mange nye funktioner og brugerflader, man skal lære at vænne sig til. Et af disse værker er Græsted Fjernvarme, som netop har været igennem deres migrering til Forsyning|FOF i skyen.
Og selvom om der selvfølgelig har været meget at skulle sætte sig ind i, har man hos Græsted Fjernvarme oplevet en god og kompetent vejledning fra Softværkets side. Her har det især været det indledende kursus i forbindelse med migreringen, som har gjort, at man hos Græsted Fjernvarme er landet på begge ben med løsningen.
-Vi har haft et rigtig godt forløb, og kurset har virkelig hjulpet os med at komme godt i gang, og danne et godt fundament for at kunne bruge løsningen på en effektiv måde i vores daglige drift. Vi havde selvfølgelig forberedt os lidt i forvejen, og vi havde derfor lidt med i tasken, og her var underviserne gode til at sørge for, at vi kunne få svar på vores tvivler og spørgsmål, så det var vi rigtig tilfredse med, fortæller ansvarlig for administration og regnskab hos Græsted Fjernvarme, Laila Beck Sørensen.
Softværkets support gav efterfølgende tryghed
Selvom om kurset var meget givende for deltagerne, oplevede folkene fra Græsted Fjernvarme, at der stadig lige var en forlænget tilvænningsperiode, da de kom hjem fra kurset.
Og her var Softværkets supportafdeling en stor hjælp, som skabte efterfølgende tryghed, efter hjemkomsten fra kurset.
-Det skaber en god tryghed for os, at vi altid kan henvende os til Softværkets supportere, hvis der er noget vi er tvivl om eller ikke kan finde ud af med vores løsninger. Her oplevede vi efter kurset, at migreringen ligesom blev fuldt til dørs af Softværkets supportere, så vi har overordnet set haft en rigtig god oplevelse, slutter Laila Beck Sørensen.
Du kan downloade casen i linket her: