Velkommen til Kaj og Rasmus

4. oktober 2024

Velkommen til Kaj og Rasmus

Vi styrker både vores udviklings- og supportteam med nye kollegaer – Kaj Heydt som Business Central arkitekt og Rasmus Viereck som IT-konsulent.

Kaj Heydt (th.) er vores nye Business Central-arkitekt i teknologi- og udviklingsafdelingen.

Kaj er 60 år og bor i Sdr. Felding med sin kone gennem 28 år. Han har en bred og mangeårig erfaring med at implementere brancheløsninger i blandt andet NAV og Business Central.

Hans helt store interesse er at rejse – og han har gennem sit liv besøgt ikke mindre end 65 lande og 5 kontinenter.

Kaj får rollen som bindeled mellem vores udviklere, kunder og support i forbindelse med overgangen til Forsyning|FOF i skyen, der som bekendt er baseret på netop Business Central.

Helt konkret betyder det, at hans opgave bliver at få beskrevet behovene til løsningen og være med til at sikre, at vi får dem implementeret i den nye platform, så det skaber værdi for brugerne.

- Jeg har de sidste mange år været specialiseret i at konvertere data fra forskellige systemer, og nu glæder jeg mig til at kunne fokusere helt på rollen som bindeled og til at sparre med supporten omkring overgangen til Forsyning|FOF i skyen, fortæller han om sin nye rolle.

 

Rasmus Viereck er ny mand i vores konsulent- og supportafdeling,

Han kommer med stor erfaring fra servicefaget, da han har arbejdet i 12 år i hotelbranchen – både i fronten men også i funktioner som blandt andet booking-koordinator og revenue manager. Derudover har han også arbejdet med at implementere et nyt IT-system.

Rasmus er 38 år og bor i Faaborg med sin hustru og to børn. Børnene fylder en del i hverdagen, fortæller han – men der bliver også tid til at spille badminton og gå i værkstedet for blandt andet at dreje træ.

Rasmus fortæller, at han er skarp i Excel, generelt systemstærk og hurtig til at lære nye ting. Alt det bliver noget, han kan trække på, når han skal supportere vores kunder i særligt Forsyning|FOF i skyen.

- Jeg glæder mig til at få sat mig ind i systemerne og i det hele taget komme på supporten. Kundeservice er en del af mit DNA, så jeg ser frem til at få hænderne i det igen, siger han.

 

Velkommen til, begge to!

//